streda 24. marca 2010

Ako sme skoro Jonáša v obchode zabudli

Dnes ráno som sa rozhodla, že začnem písať moje zážitky s deťmi. Niektoré totiž podľa mňa stoja za to.

Tak napríklad, stalo sa vám už niekomu, že ste takmer zabudli svoje dieťa v obchode? Mne prosím áno. V pondelok. Zistila som, že nás Lukáš potrebuje nové topánky a kedže máme neďaleko obuv, tak som si povedala, že pred tým než pôjdeme na ihrisko, skočím ešte tam. Pobalila som deti, hračky a kočík, naložila nás do auta a vyrazili sme. Vošli sme do obchodu, Jonáša v autosedačke som položila medzi regále, Lukáša poslala na šmykľavku a začala pozerat ponuku. Vybrala som niekoľko párov, Lukáš vyskúšal (aj na šmykľavke) a tak sme sa pobrali ku pokladni. V pravej ruke autosedačka, v ľavej Lukáš. Topánky vzala k pokladni predavačka. Postavila som sedačku k pokladni a zaplatila. No a vtedy sa to stalo. Zbalila som topánky do jednej ruky, Lukáša do druhej a pohli sme sa von. Až vo dverách som si uvedomila, že mám síce obe ruky plné, tak ako pri vchádzaní do obchodu, akurát, že v tej pravej, mám o dobrých 7kg menej. Tak som sa rýchlo vrátila ku pokladni, vzala autosedačku s Jonášom a v tom sa ma predavačka spýtala:"zabudli ste si bábo?" "No, skoro áno" znela moja odpoveď a to, ako som sa pri tom cítila, si asi viete predstaviť .

A niečo podobné sa mi stalo s Jonášom aj minulý týždeň u nás na ihrisku. Nikam som síce neodišla a nenechala ho tam, ale až po 1,5 hodine venovania sa Lukášovi, ktorý lietal po ihrisku, liezol na preliezky a šmýkal sa, som si uvedomila, že ten v strede ihriska stojaci kočík (aby som si ho všimla) je tiež môj.

Jednoducho náš Jonáš je take pohodové dieťa, že niekedy ani neviem, že ho mám.

2 komentáre:

  1. Zlaty chlapec. Ja Benka nemam , ani som nemala sancu niekde zabudnut.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No Lukáš je momentálne tiež neprehliadnuteľný, alebo lepšie povedané - neprepočuteľný a tým pádom nie je možné ho ani nikde zabudnúť :-)

    OdpovedaťOdstrániť