štvrtok 25. marca 2010

Pančušková dilema

Ako vždy v posledné 2 roky sa aj túto jar predo mnou vynorila otázka: dať Lukášovi von pančušky? Poznáte to? Prídete von na ihrisko, tam sú deti a všetky okrem vášho ich majú. Čo s tým? No nič. Určite nepobežím domov dať Lukášovi pančušky. Nie som predsa šiši. Veď čo sa už môže stať - v najhoršom prechladne a bude trocha kašľať. No čo už, nebude to prvý krát.
Problém je totiž ten, že náš pán doktor povedal pri prvej návšteve u neho (vtedy samozrejme len s Lukášom), že deti mám obliekať tak ako seba. To znamená, že keď ja nemám v lete ponožky, ani oni nepotrebujú, keď ja mám len tričko s krátkým rukávom, tak aj im stačí. Lenže podľa čoho sa mám orientovať, keď ja nosím pančuchy, len keď je pod nulou a aj to, aspoň -5 stupňov? Skrátka som si povedala, že pokiaľ neklesne teplota pod plus 5 stupňov, Lukáš pančuchy nepotrebuje. V kočíku mal vždy deku, takže zima mu byť nemohla, a teraz keď už lieta, tak mu zima ani byť nemôže, veď sa hýbe. A takto fungujeme už 2 roky. Ale keď prídeme na jar (alebo na jeseň) na ihrisko, začína táto dilema vždy od začiatku...A to nehovorím o probléme s čiapkou...
Najhoršie na tom je, že táto dilema spôsobuje vynorenie sa ďalšej otázky a to: čo potom obliecť dieťaťu, keď je mínus 5, keď má pančušky (čiapku) už pri plus 10?

1 komentár:

  1. Oblec ho tak ako seba, to je obycajne najlepsie a nemas dilemu. Oni su mali energeticky otuzilci.

    OdpovedaťOdstrániť